2012-02-28 | 00:13:37

SEX DAGAR UTAN SOCKER!

Det "nyttiga" livet går än så länge riktigt bra. Jag och Carro har gjort en deal att avstå från socker och alkohol fram till påsk, minst! Mest för att det förstör ens vålmående och ger mig en fruktansvärd obalans i livet, men såklart också för figurens skull. Fast mest för välmåendets skull. För hur bra mår man inte när man vaknar upp en söndagmorgon av att vårsolen skiner in genom fönstret på en och där ligger man utvilad och fräsch(?) med hela dagen framför sig, som man kan ägna åt exakt vad man vill. T.ex vara ute, baka, läsa, hälsa på, laga mat, köpa blommor, se film, bara vara... Visst, man kan göra exakt vad man vill även fast man har varit ute och druckit vin, men inte jag förra helgen och det fick bli punkt där och då.

Idag har jag hunnit med jobb, och en riktigt bra jobbdag dessutom (positivt reslutat av vårt ovanstående projekt?) sen även träning som blev ett pump-pass och crosstrainer på TC/Nova. Hela kvällen har jag legat inlindad i filten i soffan och druckit thé för att minska mitt sug efter nåt som är gott... Alltså Big Brother, hur pinsamma? Vissa av dom är rent ut sagt äckliga. Men underhållande tycker man ju ändå att det är så.

Jo, igår så åkte vi till Luleå fram och åter under kvällskvisten och det resulterade i en nära-döden-upplevelse-i-slowmotion, men som tur var så körde inte bilen ut och vi klarade oss.








1 Kommentarer
Beatrice:

(Y)

2012-02-28 | 11:42:29
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: