2011-12-04 | 18:45:50

ANDRA ADVENT

Nu har vi klätt julgranen i vanlig ordning, så nu fattas bara julklapparna. (och snön!!) Årets första julklapp är faktiskt redan köpt och den lycklige är jag själv, hihi.. Längtar till den kommer!

Ska börja fixa med de andra klapparna snart så man är ute i något bättre tid än förra året. Fast det lär sluta med att man inhandlar de sista den tjugotredje som vanligt och det är man ju inte ensam om.. Men det är mysigt det med!

Åh idag är en såndär underbar söndag där allt bara känns så harmoniskt. Som ett lätt snöfall från en mörk, stjärnklar himmel. Eller hur Carro? ;)

>

1 Kommentarer
carro:

mmm, verkligen! ;) men kände verkligen att det var bra att jag jobbade idag för annars hade jag haft en sjuk ångest för att jag bara legat på soffan & inte gjort något!

2011-12-04 | 23:00:42
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: