2012-03-03 | 21:11:29

CRAZY/BEAUTIFUL

Strålande väder har dagen bjudit på och det passar väl utmärkt då man är ledig, så hoppas på liknande för morgondagen också. Jag och Carro har gått en härlig långpromenad tidigare idag och sen var jag och körde med mamma.

Jag kände för att jag ville ha en mysiskväll hemma i soffan med mig själv och så blev det också. Riktigt skönt att bara vara, lyssna på mina bästa låtar och mysa under filten. Blev galet glad när jag upptäckte att de visade två bra filmer på tv ikväll också; The Life Of David Gale och Crazy Beautiful. Den förstnämnda är riktigt bra med ett viktigt budskap och den andra är en favorit sen förr. Har nog sett den alldeles för många gånger, men gillar den.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: