2012-01-27 | 00:29:57

FREDAG.

Då var det fredag och helg igen då. Ser mer framemot att det ska bli måndag igen faktiskt, även fast det låter hemskt. Men beror mycket på att jag jobbar hela denna helg och är ledig måndag.

Jag känner en inre stress som jag bara kommer in på när det är dags att sova, under dagarna så skjuter jag undan de tankarna. Alla måsten, alla beslut som ska tas, framtiden, uppkörning, plugga teori, plugga annat?, ta hand om sig själv, ta vara på alla nära som finns här och nu, inte ta nåt förgivet, sköta jobbet, spara pengar, planera, inse hur bra man har det, inse att allt kan också bli bättre bara man vågar.. Ungefär så snurrar det runt i mitt huvud, fast inte lika organiserat kanske ;)

Varför kan man inte bara ge sig tusan på att DET HÄR ska jag åstadkomma, DET ska jag kämpa för och DIT kommer jag att nå? Det finns inte. Än.

Natti!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: