2011-05-11 | 16:46:00

Smile, it looks good on you!

Jag blev som så glad helt plötsligt! Och det kan ju inte bero vädret så då måste det vara något annat. Möjligtvis att det kan vara allt som komma skall ;) Ikväll blir det BP med Madde och efter det hockeymys i soffan med en nyfärgad sambo. Sista arbetsdagen imorgon innan långledig helg. Och solen, du SKA visa dig!

På fredag ser jag fram emot en tacokväll med familjen. Kan tala om att leva på existensminimum inte är något att hurra för, så jag passar på att göda mig där det finns mat, dvs hos mamma och pappa ;) Men det är värt att leva fattigt ett par veckor för att sedan få vila (och äta) upp sig på en härlig solsemester.

Tänk att få sitta på ett cupcakes-ställe med alla dom som man tycker om!

1 Kommentarer
Beatrice:

De skulle vara härligt, sitta på ett riktigt bageri =)

2011-05-12 | 18:03:16
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: