2011-02-23 | 23:52:48

Onsdag

Superskönt med en ledig dag mitt i veckan! Har hunnit med gymmet i morse och sedan bara känt lugnet resten av dagen. Har även färgat min utväxt och imorgon har jag ett besök hos frissan för att fräscha upp lite slitna toppar. Välbehövligt!

Idag fick jag ett paket från KICKS, där jag hade beställt en eyeliner i kakform plus pensel, och måste verkligen rekommendera dem om man vill ha snabb leverans. Beställde igår och fick hem paketet idag! Där finns ju allt man kan kan tänka sig i sminkväg. Så det är ju kul! Önskar bara att man kunde måla med ögonskuggor och sotningar och allt sånt, det är ju så fint, men det är verkligen inte min grej. Tur att man har duktiga vänner som fixar sånt åt en när man behöver! ;)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen ♥

Jag älskar känslan av träningsvärk.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: