2011-12-19 | 01:51:41

MYS PYS.

Min julklapp till mig själv har snabbt blivit (en av) min(a) käraste ägodel(ar)
Den åker på så fort jag kommer hem. Jag hade aldrig ens tänkt tanken på att jag skulle vilja ha en onepiece tidigare och man tyckte dessutom att de är så fula på osv., men jag blev omvänd av fröken Pettersson som i sin tur hade blivit omvänd av en bekant till henne. Och eftersom jag nu har en själv så vill jag bara säga att den är hur skön som helst och en värmande vän i vintermörkret. 

Perfekt till att göra ingenting i, så enkelt att bara vara i. Helt klart värt att unna sig själv ;)




Dock rekommenderar jag ej att sova i den längre stunder eftersom du kommer vakna upp alldeles för varm för ditt eget bästa och det tack vare det myspysiga luddet inuti.
1 Kommentarer
ami:

själv tycker jag one piece ser sjukt läskiga ut xD

2012-01-14 | 20:57:28
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: