2012-01-19 | 22:16:48

19 JANUARI

Jag har nu en tredagars ledighet framför mig och väldigt förvånande är att det känns som att jag hellre skulle jobba de dagarna. Men det kan ju bero på att jag vet vad jag måste passa på att göra under dessa dagar; plugga järnet! Varför känns allt så enkelt när man tänker det i huvudet, men så fort det blir verklighet så inser man att det inte är det minsta enkelt?! Varför kan man inte förstå från början att man måste försöka anstränga sig och ha klara mål för att nå resultat? Inget av det jag önskar och vill här i livet lär ju komma som ett brev på posten. Men nu, just nu, så känns det som att jag gett mig tusan på att klara det här!

Annars så har jag egentligen inget att klaga på. Allt flyter på och mina fina vänner gör mina dagar, som alltid.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: