2012-01-21 | 23:35:42

LÖRDAGSMYS

Inte varje lördagskväll man spenderar på en närmare 2h promenad, vi var ganska så ensamma där vi gick men det gjorde att det nästan kändes ännu bättre. Hur skönt som helst att få motion, frisk luft och prata av sig på en och samma gång. Tack Carro ♥

Dagen startade faktiskt med en promenad också, med Ronja och Zeb som väckte mig när jag redan hade hunnit sova alldeles för länge. Och det avslutade vi med frukost och mys ♥

Sen har jag hunnit med en happis-sväng med bror, kusiner och faster. Vi hälsade på farmor som man inte ser alltför ofta, så det var trevligt. Var även på helgens andra bandymatch för min del, och såg HT vinna stort så det var ju också kul. Imorgon ska jag plugga lite till, köra, måla min sänggavel som jag tror kommer passa fint i mitt sovrum och se helgens tredje och sista bandymatch. Nörd?

Nu ska jag äta choklad och slumra i soffan en stund innan det är dags för sängen.


2010 var den bästa sommaren.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: