2011-12-01 | 13:49:25

YOU SHOOT ME DOWN BUT I WON`T FALL

Nu har jag bestämt mig för att försöka ta upp mitt bloggande igen. Inspirationen förvann där ett tag och framför allt det att ta sig tid till att skriva. Men nu är jag tillbaka! ;)

Jag kan börja med att berätta om en ny favoritmascara som jag förälskat mig i. Det är MAC´s Haute and Naughty mascara. Tack för tipset Sanna ;) Den har två olika borstar; en som ger naturliga och långa fransar och den andra som ger mer volym när man vill vara extra fin.


                               


I helgen som var
så var jag och några av mina favorittjejer ute och reste.  Vi tog färjan till Tallinn och bodde där en natt på hotell. Det var en ganska allmänt lugn och mysig resa med massa god mat, julmarknad, för lite sömn, många skratt, ett regnigt Tallinn och Gamla stan som ändå var otroligt fint, spabehandlingar som vi lämnar okommenterade, drinkar och tillsist en hemsk båtresa som gav mig dödsångest. Det gungade KONSTANT i 12h, och inte så lite gung var det heller! Vissa mådde ju illa större delen av resan och det finns det bildbevis på ;) Nu är jag bara så lycklig att vi överlevde och är tillbaka hemma i tryggheten. Vi är definitivt inga resmänniskor!

                      
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: