2011-08-14 | 02:23:18

Inspiration

Jobbat hela dagen, satt även kvar på jobbet en liten stund ikväll efter att jag slutat. Åt lite godis och småpratade, det blev inte så sent... Jag kunde ju inte spendera hela min lördagkväll där precis!

Jag måste ju nämna att jag trivs oerhört bra i min lägenhet än så länge. Behöver bara få iordning lite mer med inredning, hyllor, pynt och sånt så att man får det hemtrevligt på sitt eget lilla vis. Jag tycker det är jätteroligt med inredning, att tänka till vad som passar till vad in i minsta detalj. Det bästa är att det är så ljust i alla rum, vita väggar som gör det lättare att ha det enkelt och fräscht med många neutrala färger. Nu för tiden sitter jag i timmar och spånar fram och tillbaka på olika alternativ, men det är så svårt att komma fram till något definitivt så det kan nog dröja tills jag har allt på plats mina vänner, men det får vi leva med! :)










1 Kommentarer
Beatrice:

Guuuuud så mysigt! :)

2011-08-14 | 13:53:52
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: