2011-08-12 | 00:27:39

11 Augusti

Min familj/släkt är ena riktiga bil-bingofreaks! När jag var ca 11-12 år så började jag hänga med mina fastrar på bingo runt hela Norrbotten (luleå, boden, haparanda...) och jag blev som fast, hahaha! Varje sommar är det tradition att vi är på bilbingo här i Risön varje torsdag. Jag, mamma, fastrar, kusiner, mina vänner, deras vänner, ALLA :) Vi samlas i flera bilar och så har man med sig kaffe och fika i pausen. Det är sommar för mig.

Grattis till mig som vann för första gången i år! Men ännu STÖRRE GRATTIS till min faster Mille som vann 5000 kronor ikväll, det är hon värd ♥

Annars har det varit en alldeles förträffligt skön ledigdag. Drog mig i sängen ett tag imorse innan jag gick till soffan och kollade nyhetsmorgon under täcket tills jag tyckte det var dags att kliva upp. Senare fick jag finbesök av mormor och morfar, de stod för fikat och jag bjöd på rykande hett kaffe. Efter det hann vi även med en sväng på stan, fyndade lite på buketten och avslutade med veckohandling på ica.


Dessa ska unnas imorgon, perfekta höstskor för mig. Den största anledningen till att de måste bli mina är att de finns i storlek 35, det är så sällan jag hittar skor i den storleken så bara därför känner jag tvånget till att ha dem i min ägo. Bara de fortfarande finns kvar...
                                             
1 Kommentarer
Beatrice:

SNYGGA skor!! :) bilbingo, love it :D grattis till vinsten!

2011-08-12 | 09:02:26
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: